معمولا سایت های کسب درامد از بیت کوین مقدار بیت کوین به دست اورده ی کاربران را به حساب های واسط می ریزند و در این بین حساب های واسط زیادی برای انجام تراکتش های بیت کوین وجود دارد یکی از اون حساب ها ePay است.

ePay یکی از بهترین حساب های واسط بین سایت های بیت کوین است و معروف ترین سایت های بیت کوین با این حساب کار میکنند و بیت کوین های کاربرانشون رو به این حساب می ریزندهمچنین ePAYیک مرجع برای سایت های کسب درامد از بیت کوین است.

نمونه ای از سایت هایی که به ePay پرداختی دارند:

سایت های بیت کوین دیگری هم در این سیستم وجود دارد که با عضویت در ePAY میتونید ازشون درامد خوبی به دست بیارید.

برای کسب درامد از تمام این سایت ها به قسمت Faucets در پنل کاربری در سایت ePAY مراجعه کنید.

پنل کاربری این سایت زیبا و ساده هست و کار کردن با اون خیلی راحته همچنین اگر برای اولین بار وارد حساب کاربری خودتون بشید اموزش و توضیحاتی درمورد سایت به شما نشان داده خواهد شد.

پس از مراجعه به قسمت Faucets  لیستی از تمام سایت های بیت کوین که به سیسنم ePAY پرداختی دارند رو میتونید مشاهده کنید و با کلیک بر روی هرکدام از سایت ها میتونید از تمام انها استفاده کنید به این صورت که  سایت ها به ترتیب پشت سر هم در مرورگر شما باز میشوند و با زدن یک کد میتونید بیت کوین به دست بیارید از این سایت ها.

بیت کوین های شما از تمام این سایت های کسب بیت کوین به صورت آنی به حساب ePAY ریخته میشه و جمعه هر هفته به صورت اتوماتیک به حساب بیت کوین اصلی شما منتقل میشود.

نکته : این سایت قابلیت پرداخت اتوماتیک را نیز دارد و شما میتونید بیت کوین های خودتون رو به صورت آنی و در هر زمان به کیف پول بیت کوین خودتون منتقل کنید اما 10 هزار ساتوشی به عنوان کارمزد از حساب شما توسط سایت blockchain کسر میشود .

برای استفاده از امکانات و سایت های ePay به لینک زیر مراجعه کنید:

ثبت نام در سایت Epay